fredag 18. juni 2010

JUNI OG HESTENE REISER HJEM!:O

Da er tiden kommet til å si farvell. Hestene hadde fått fin spon og godt stell. Gullit var allerede badet og flettet da jeg kom om morgenen i går. Jeg tok for meg Blesen , så fikk han en vask også..litt dårlig samvittighet siden Lene hadde flettet han så fint.. Meen..nå skal de rett på beite, så greit med en liten vask først;)

Hestene skinte og eieren var godt fornøyd når han hentet dem. Syntes de så kjempe fine ut. Da var det alt værdt ;) Godt at alt utstyr var samlet og jeg olja , mens Blesen gresset. Tror de er veldig klar for beite tider nå. De hadde ikke helt lyst å gå inn på hengeren, men så var jo klokka halv tolv på natta..og mørkt..så det så vel litt skummelt ut i hengeren..he..he...og de har jo hatt det fint på senteret:)

Alt gikk ganske raskt, jeg viste den letteste vei ut av Haugesund og sendte dem på vei hjem, litt vemodig men også med glede. Lurer på hvordan det første møte med beite blir for dem? sprett og sprell eller er det nesa rett ned i graset;)

Gleder meg allerede til jeg skal besøke dem om en måneds tid:)



1 kommentar: